• Altijd 30 dagen bedenktijd
  • Boven de €50,- gratis verzending
  • Gratis retourneren
Categorieën

Klantenservice

Algemene informatie

Account aanmaken

  • 1. Hoe kan ik een account aanmaken?
    Rechtsboven op deze pagina kunt u klikken op de link 'Registreren'. U wordt automatisch doorgestuurd naar de registratiepagina, hier kunt u een account aanmaken. 

    LET OP! Als u al klant bent, kunt u inloggen met uw klantnummer en postcode. U hoeft zich dan niet te registreren. 


  • 2. Ik ben vaste klant van Van Dal Mannenmode hoe log ik in?
    Al onze vaste klanten (bezitters van een Van Dal Klantenkaart) kunnen automatisch inloggen met hun 'Klantnummer' en 'Postcode'. Klik rechtsboven op 'Inloggen' en kies links 'Inloggen met je klantnummer'. Vul hier uw gegevens in.

    LET OP! Het maakt niet uit hoe u uw postcode invoert (met- of zonder spatie of met hoofd- of kleine letters)

  • 3. Hoe kan ik mijn account verwijderen?
    U kunt een account laten verwijderen door één van onze medewerkers. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier.
  • 4. Wat zijn de voordelen van een account?
    Een Van Dal Mannenmode account heeft een aantal voordelen.
    • U vult eenmalig u NAW gegevens in
    • U ontvangt onze nieuwsbrief met de laatste acties en updates
    • U heeft een besteloverzicht en historie
    • U kunt producten in uw verlanglijst plaatsen
  • 5. Ik heb problemen met inloggen hoe kan dat?
    Kunt u niet inloggen? Controleer of u de juiste gegevens heeft ingevuld. Als het e-mailadres klopt reset dan het wachtwoord. Per e-mail ontvangt u een nieuw wachtwoord. Krijg u geen mail dan heeft u waarschijnlijk nog geen account aangemaakt, is dat wel het geval? Neem dan contact met ons op via het contactformulier

Bestelinformatie

  • 1. Ik wil voor het eerst online bestellen, hoe gaat dit in zijn werking?
    Bij Van Dal mannenmode kunt u 24 uur per dag, 7 dagen in de week online winkelen. Bestellen is snel, veilig en gemakkelijk. Selecteer het gewenste artikel in de gewenste maat en leg het met de oranje knop ‘In winkeltas’ in uw winkeltas. Heeft u alle artikelen die u wilt bestellen, in uw winkeltas gelegd? Klik dan rechtsboven op uw winkeltas en reken in vier eenvoudige stappen uw bestelling af.

    Stap 1: Controleer de bestelling, kies een verzendwijze en klik op ‘Bestelling afronden’.
    Stap 2: Log in met uw Van Dal account, uw klantnummer en postcode of registreer u als nieuwe klant.
    Stap 3: Selecteer een betaalmethode en klik op ‘Bestelling afronden’.
    Stap 4: Reken het artikel af en klik op ‘Bestelling bevestigen’.

    U heeft nu een bestelling geplaatst. Na ontvangst van uw bestelling krijgt u van ons direct een bevestigingsmail. Wanneer u met uw Van Dal account bent ingelogd op de site, kunt u uw bestelling ook altijd terugvinden via het tabblad ‘Mijn bestellingen’ onder ‘Mijn account’.

  • 2. Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?
    Uw bestelnummer staat in de bevestigingsmail die u na uw bestelling heeft ontvangen. Het bestelnummer staat ook in uw persoonlijke account onder 'Mijn Bestellingen'. 
  • 3. Kan ik een bestelling annuleren?
    Annuleren is alleen mogelijk als uw bestelling nog niet is verzonden. U kunt uw bestelling annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice via 013 206 00 89 of klantenservice@vdal.nl. Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 8:30 tot 17:00 uur.

    Als uw bestelling al is verzonden, kunnen wij deze helaas niet meer annuleren. Wel kunt u, na ontvangst, gebruikmaken van het meegeleverde retourformulier. Wij zorgen er dan voor dat het betaalde bedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst van uw retourzending weer op uw bankrekening staat.


Betaalmogelijkheden

  • 1. Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    In onze webshop kunt u betalen met diverse betaalmogelijkheden. U kunt kiezen uit:
    • iDeal (internetbankieren)
    • Mister Cash (België)
    • Creditcard (Visa, Mastercard)
    • Klarna (achteraf betalen)

    Lees hier meer over de verschillende betaalmogelijkheden.

  • 2. Is het veilig om mijn gegevens achter te laten en online te bestellen?
    Betalen bij Van Dal Mannenmode kan op de manier waarop het u het beste uitkomt. Door goede beveiliging hoeft u zich geen zorgen te maken om de privacy van uw gegevens. Doormiddel van een SSL certificaat waarborgen we u veiligheid, SSL zorgt voor de encrypty van onder andere creditcard gegevens en persoonsinformatie. Hiermee wordt diefstal van deze gegevens voorkomen en kunt u met een gerust hart afrekenen bij Van Dal Mannenmode.

Ruilen & Retourneren

  • 1. Kan ik een artikel eventueel ruilen?
    Nee, om uw artikel te ruilen, retourneert u het artikel dat u heeft ontvangen. Vervolgens kunt u een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop. Het is niet mogelijk om via het retourformulier een vervangend artikel aan te vragen of om bestellingen te verrekenen in de webshop. Ook is het niet mogelijk om uw artikelen in een filiaal van Van Dal mannenmode te retourneren of om te ruilen.

    Klik hier voor alle informatie omtrent ruilen & retourneren

  • 2. Kan ik een artikel eventueel retourneren?
    Als consument heeft u na ontvangst van uw bestelling 30 dagen bedenktijd en recht tot herroeping vervolgens heeft u na het kenbaar maken van uw herroeping nog 14 dagen om het product terug te sturen. Wilt u uw artikel terugsturen? Vul dan het retourformulier in dat u bij uw bestelling aantreft. Plak vervolgens het DHL verzendlabel over het label met uw eigen adres en bied het pakket binnen 30 dagen aan bij een DHL afhaalpunt. 

    Klik hier voor alle informatie omtrent ruilen & retourneren





  • 3. Hoeveel kost het om een artikel te retourneren?
    Retourneren bij Van Dal Mannenmode is altijd gratis. Bij elke zending zit een retourformulier en verzendlabel om de bestelling retour te sturen, u ontvangt bij een volledige retourbestelling tevens de verzendkosten terug.

    Klik hier voor alle informatie omtrent ruilen & retourneren

  • 4. Hoe lang duurt het voordat mijn geld wordt teruggestort?
    Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief de verzendkosten binnen vijf werkdagen terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht.

    Klik hier voor alle informatie omtrent ruilen & retourneren


Klantenkaart

  • 1. Ik ben mijn klantenkaart verloren of vergeten, ontvang ik nog wel 10% korting?
    Fysiek is de klantenkaart niet noodzakelijk om 10% korting te ontvangen, u kunt aan de kassa doorgeven dat u de kaart niet bij heeft om vervolgens postcode en huisnummer combinatie door te geven. 
  • 2. Krijg ik ook online 10% korting klantenkaart korting?
    Online krijgen klanten geen 10% korting. De gedachten daarachter zijn dat als klanten onze winkels bezoeken zij hoe dan ook kosten maken in de vorm van vervoer- en parkeerkosten ook mogen klanten de 10% korting in de winkel zien als een soort beloning voor het wederom trouw bezoeken van één van onze winkels.

    Tevens maken klanten die online bestellen gebruik van een gratis verzendmogelijkheid boven de 50 euro en kunnen artikelen ten alle tijden gratis geretourneerd worden. Dit staat vaak gelijk aan 10% korting of hoger.

Verzendinformatie

  • 1. Betaal ik verzendkosten over mijn bestelling?
    Bij een aankoopbedrag onder de 50 euro betaald u 4,95 euro verzendkosten 
  • 2. In welke landen bezorgt Van Dal Mannenmode?
    Van Dal Mannenmode levert in Nederland en België. Voor België gelden de zelfde verzendvoorwaarden als binnen Nederland
  • 3. Met welk vervoersbedrijf levert Van Dal Mannenmode
    De bestellingen van Van Dal Mannenmode worden geleverd door DHL
  • 4. Kan ik een online bestelling ook in de winkel ophalen?
    Een online bestelling kan niet worden opgehaald in een Van Dal Mannenmode filiaal. 
  • 5. Wat is de levertijd van mijn online bestelling?
    Wij streven ernaar uw bestelling binnen 2 werkdagen bij uw thuis af te leveren. In sommige gevallen dienen artikelen uit één van onze winkels te komen waardoor wij de maximale levertijd van 3 werkdagen nodig hebben. 95% van onze bestellingen worden overigens binnen 1 a 2 dagen verzonden, wij streven ernaar de artikelen zo snel mogelijk bij uw thuis te bezorgen

  • 6. Wat gebeurt als ik mijn pakket niet aan kan nemen?
    Wanneer een DHL chauffeur een pakket niet bij u kan afleveren dan biedt de chauffeur het pakket aan bij uw buren. Als dit niet lukt dan krijgt u van de chauffeur een bericht met een ‘niet thuis code’. Met deze code kunt u op de website van DHL een keuze maken voor een tweede afleverpoging. Maakt u geen keuze voor een tweede pakket bezorging dan wordt u pakket de volgende werkdag opnieuw bij u aan geboden.

    Wanneer zowel de eerste als tweede aflever poging geen succes opleveren dan kunt u met de ‘niet thuis code’ de zending afhalen bij het op het achter gelaten adres op het briefkaartje van de chauffeur (automatisch dichtstbijzijnde DHL afhaallocatie). Hiervoor heeft u drie weken de tijd, na die drie weken krijgen wij het pakket weer retour.

Schrijf u direct in voor onze nieuwsbrief en ontvang de nieuwste acties

  • Boven de €50,- gratis verzending!
  • 30 dagen bedenktijd
  • Gratis retourneren