Winkeltas
Categorieën
Filters
Snelle levering op werkdagen Altijd 30 dagen bedenktijd Prettig & veilig achteraf betalen

Klantenservice

Winkels

Van Dal account

Van Dal SpaarClub

  • 1. Wat houdt de verjaardagsvoucher in?
    10 dagen voor je verjaardag ontvang je als SpaarClub-lid een voucher. De voucher is vanaf ontvangt 21 dagen geldig in onze winkel of webwinkel. Om de voucher in de webwinkel te verzilveren, dien je ingelogd te zijn met jouw SpaarClub-account. Om de voucher in de winkel te verzilveren, laat je jouw digitale voucher aan de modeadviseur in de winkel zien. Lees hier alle actievoorwaarden.
  • 2. Wat is de Van Dal SpaarClub?
    Als SpaarClub-lid geniet je vele leuke voordelen zoals punten sparen voor verrassende cadeaus, vaste korting op iedere aankoop en ben je altijd als eerst op de hoogte van het belangrijkste Van Dal nieuws.

  • 3. Hoe word ik lid van de SpaarClub?
    Iedereen kan gratis lid worden van onze SpaarClub. Dit kan in de winkel of eenvoudig online.

    Klik bovenaan deze pagina op Registreren. Ben je een mobiele gebruiker? Tik dan op Menu linksboven en vervolgens op Registreren. In beide gevallen word je automatisch doorgestuurd naar de registratiepagina voor onze SpaarClub. Hier kan je eenvoudig lid worden.
    Als je in de winkel bent ingeschreven, hoef je geen lidmaatschap aan te vragen. Je kunt dan inloggen met je wachtwoord.

  • 4. Wat zijn de voordelen van de SpaarClub?
    Als SpaarClub-lid geniet je diverse voordelen:
    • Altijd punten sparen voor verrassende cadeaus.
    • Altijd na je eerste aankoop 10% korting in al onze winkels en webwinkel.
    • Altijd als eerst onze nieuwe folder in je (digitale) brievenbus.
    • Altijd als eerst op de hoogte van speciale acties, de nieuwe collectie en het online magazine.
    • Altijd inzage in je gegevens en bestellingen.
    • Een speciaal cadeau op je verjaardag.
    • Je vult eenmalig jouw NAW-gegevens in.
    • Je kunt producten in jouw verlanglijst plaatsen.

  • 5. Ik had al een Van Dal Account. Kan ik daar ook mee inloggen bij de Van Dal SpaarClub?
    Alle webwinkelaccounts die al bestonden zijn automatisch veranderd in een SpaarClub-lidmaatschap.
  • 6. Kan ik met mijn SpaarClub-lidmaatschap in de webwinkel inloggen?
    Ja, je SpaarClub-lidmaatschap is ook meteen je account voor de webwinkel waar je jouw bestellingen en gegevens kan terugzien.
  • 7. Hoe kan ik mijn SpaarClub-lidmaatschap verwijderen?
    Het is mogelijk om je SpaarClub-lidmaatschap op te zeggen. Neem hiervoor contact met ons op.
  • 8. Hoe spaar ik punten met de SpaarClub?
    Sparen gaat automatisch als je volledig bent ingeschreven in de SpaarClub en je jouw eerste aankoop hebt gedaan.
    • Punten sparen kan in iedere Van Dal mannenmode winkel en op www.vdal.nl 
    • Punten sparen kan op alle artikelen m.u.v. de cadeaukaart
    • Punten sparen kan het gehele jaar zowel met de nieuwe collectie als de opruiming
    • Iedere uitgegeven euro staat gelijk aan 1 punt 
    • De gespaarde punten worden ná de retourtermijn van 30 dagen zichtbaar in je account
  • 9. Hoe wissel ik de spaarpunten in?
    Het inwisselen van spaarpunten is enkel mogelijk bij een volgende aankoop.
    Automatisch worden hiervoor de oudst gespaarde punten gebruikt. Dit kan bij de kassa in een Van Dal mannenmode winkel of onder Mijn Spaarclub op www.vdal.nl/account
  • 10. Hoe kan ik zien hoeveel spaarpunten ik heb?
    Alle spaarpunten zijn zichtbaar op:
    • Mijn SpaarClub op de webwinkel
    • Bovenaan iedere nieuwsbrief
    • Op je kassabon
    • Op de kassa 

  • 11. Hoe lang zijn de spaarpunten geldig?
    Ieder gespaard punt is één jaar geldig. Zes weken voor het vervallen van de punten ontvang je een herinnering via e-mail over het verlopen van de punten. Zijn de punten na een jaar alsnog niet ingewisseld? Dan vervallen de punten automatisch.
  • 12. Kunnen spaarpunten voor geld of korting ingewisseld worden?
    Het is niet mogelijk om spaarpunten in te wisselen voor geld of korting. Er kunnen enkel punten gespaard worden voor cadeaus.
  • 13. Ik heb een aankoop gedaan, maar mijn puntenaantal blijft op 0 staan. Hoe kan dat?
    De gespaarde punten worden na de retourtermijn van 30 dagen zichtbaar op je SpaarClub-lidmaatschap.

  • 14. Wat zijn de voorwaarden voor het meedoen aan onze SpaarClub?
    Om lid te worden van onze SpaarClub dienen alle gegevens volledig en correct ingevuld te worden. De volgende gegevens zijn vereist: naam, adresgegevens, geboortedatum, e-mailadres en telefoonnummer.

Bestelinformatie

Verzendinformatie

  • 1. Ik heb een klacht over de bezorging. Wat moet ik nu doen?
    Wat vervelend dat je een klacht hebt over de bezorging via DHL. Wij willen dit graag voor je oplossen.

    Zou je contact met ons willen opnemen? Zo kunnen wij met je meekijken wat we voor je kunnen betekenen.
  • 2. Betaal ik verzendkosten over mijn bestelling?
    Wij betalen een deel van de verzendkosten voor jou, waardoor je 3,99 euro aan verzendkosten per bestelling betaalt. Als je de bestelling in de winkel laat leveren, betaal je geen verzendkosten.

  • 3. In welke landen bezorgt Van Dal Mannenmode?
    Van Dal mannenmode levert in Nederland, België en Duitsland. Voor België en Duitsland gelden andere verzendvoorwaarden dan in Nederland.

  • 4. Met welk vervoersbedrijf levert Van Dal Mannenmode?
    De bestellingen van Van Dal mannenmode worden bezorgd door DHL.
  • 5. Kan ik een online bestelling ook in de winkel ophalen?
    Ja, dat kan. Kies in jouw winkeltas voor 'In de winkel afhalen' en kies de gewenste winkel. Binnen 4-6 werkdagen wordt jouw bestelling afgeleverd in de desbetreffende winkel.

  • 6. Wat is de levertijd van mijn online bestelling?
    Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen 2-4 werkdagen bij je thuis af te leveren met DHL.

  • 7. Wat gebeurt als ik mijn pakket niet aan kan nemen?
    Wanneer een DHL-chauffeur een pakket niet bij jou kan afleveren, biedt de chauffeur het pakket aan bij je buren. Indien dit niet lukt krijg je van de chauffeur een bericht met een zogeheten niet-thuis code. Met deze code kan je op de website van DHL een keuze maken voor een tweede afleverpoging. Maak je geen keuze voor een tweede pakketbezorging? Dan wordt je pakket de volgende werkdag opnieuw bij je aangeboden.

    Wanneer zowel de eerste als tweede afleverpoging mislukken kun je met de niet-thuiscode de zending afhalen bij het genoemde adres op het briefje van de chauffeur. Dit is automatisch het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint. Je hebt drie weken de tijd om dit pakket op te halen. Na deze drie weken krijgen wij het pakket weer retour.

Betaalmogelijkheden

  • 1. Welke online betaalmogelijkheden zijn er?
    In onze webwinkel kun je betalen met diverse betaalmogelijkheden. Je kunt kiezen uit:
    • iDeal (internetbankieren)
    • Bancontact (België)
    • Creditcard (Visa, Mastercard)
    • Klarna (achteraf betalen)
    Lees hier meer over de verschillende betaalmogelijkheden.


  • 2. Is het veilig om mijn gegevens achter te laten en online te bestellen?
    Ja, dat is veilig. Betalen bij Van Dal mannenmode kan op de manier waarop het jou het best uitkomt. Door uitstekende beveiliging hoef je je geen zorgen te maken om de privacy van jouw gegevens.

    Een SSL-certificaat waarborgt jouw veiligheid, omdat het onder andere creditcardgegevens en persoonsinformatie versleutelt. Hiermee wordt diefstal van deze gegevens voorkomen en kun je met een gerust hart afrekenen bij Van Dal mannenmode.

Ruilen & retourneren

  • 1. Wat moet ik doen als ik geen retouretiket of retourformulier meer heb?
    Als je het retouretiket en/of retourformulier niet meer hebt, kan je hierover contact opnemen met onze klantenservice. Houd hierbij je bestelnummer bij de hand.

    Onze klantenservice medewerkers kunnen je het retouretiket of retourformulier alsnog per e-mail opsturen.
  • 2. Kan ik een artikel retourneren in de winkel?
    Ja, je kan de online bestelling ook retourneren in de winkel. De terugbetaling wordt op dezelfde manier verwerkt als de oorspronkelijke betaling. In de winkel betaal je overigens geen retourkosten, wel zo voordelig!
  • 3. Kan ik een artikel ruilen?
    Nee, om je artikel te ruilen retourneer je het artikel dat je hebt ontvangen. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling plaatsen in onze webwinkel. Het is niet mogelijk om via het retourformulier een vervangend artikel aan te vragen of om bestellingen te verrekenen in de webwinkel.

  • 4. Kan ik een artikel retourneren?
    Ja. Als consument heb je na ontvangst van je bestelling 30 dagen bedenktijd en recht tot herroeping. Vervolgens heb je na het kenbaar maken van je herroeping nog 14 dagen om het product te retourneren.

    Wil je jouw artikel retourneren? Vul dan het retourformulier in dat bij je bestelling zit. Plak het DHL-verzendlabel over het label met je eigen adres en bied het pakket binnen 30 dagen na ontvangst (of binnen 14 dagen na herroeping) aan bij een DHL ServicePoint.

    Klik hier voor alle informatie omtrent ruilen en retourneren.





  • 5. Hoeveel kost het om een artikel te retourneren?
    Wij betalen een deel van de retourkosten waardoor je 3,99 euro betaalt. Dit geldt wanneer je retourneert via DHL en volgens het stappenplan op deze pagina. In de winkel betaal je overigens geen retourkosten, wel zo voordelig!


    Bij elke zending zit een retourformulier en verzendlabel om de bestelling retour te sturen.

  • 6. Hoe lang duurt het voordat mijn geld wordt teruggestort?
    Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen inclusief verzendkosten die je tot op dat moment hebt gedaan binnen vijf werkdagen na ontbinding terug.

    Wij zorgen er dan voor dat het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen na ontbinding van de overeenkomst weer op je bankrekening staat. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht.


Schrijf je direct in voor onze nieuwsbrief en ontvang de nieuwste acties

  • Snelle levering op werkdagen
  • Altijd 30 dagen bedenktijd
  • Prettig & veilig achteraf betalen