• Snelle levering op werkdagen
  • Altijd 30 dagen bedenktijd
  • Prettig & veilig achteraf betalen
Winkeltas
Categorieën
Filters

Klantenservice

Algemene informatie

Account aanmaken

  • 1. Hoe kan ik een account aanmaken?
    Rechtsboven op deze pagina kan je klikken op de link 'Registreren'. Je wordt automatisch doorgestuurd naar de registratiepagina. Hier kan je een account aanmaken.

    Als je je e-mailadres hebt opgegeven in één van onze winkels of als je e-mailadres al bij ons bekend is door een andere account, dan kunt je je e-mailadres invoeren. Ben je je wachtwoord vergeten? Dan klik je op 'wachtwoord vergeten', per e-mail ontvang je vervolgens een wachtwoord.



  • 2. Ik ben vaste klant van Van Dal Mannenmode hoe log ik in?
    Als je jouw e-mailadres hebt opgegeven in één van onze winkels, dan kan je dit e-mailadres invoeren en klikken op 'wachtwoord vergeten’. Per e-mail ontvang je dan een wachtwoord.
  • 3. Hoe kan ik mijn account verwijderen?
    Je kan een account laten verwijderen door één van onze medewerkers. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier.
  • 4. Wat zijn de voordelen van een account?
    Een Van Dal Mannenmode account heeft een aantal voordelen.
    • U vult eenmalig uw NAW gegevens in
    • U ontvangt onze nieuwsbrief met de laatste acties en updates
    • U heeft een besteloverzicht en historie
    • U kunt producten in uw verlanglijst plaatsen
  • 5. Ik heb problemen met inloggen hoe kan dat?
    Kan je niet inloggen? Controleer of je de juiste gegevens hebt ingevuld. Als het e-mailadres klopt, reset dan het wachtwoord. Per e-mail ontvang je een nieuw wachtwoord. Krijg je geen mail? Dan heb je waarschijnlijk nog geen account aangemaakt. Is dat wél het geval? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Bestelinformatie

  • 1. Ik wil voor het eerst online bestellen, hoe werkt dit?
    Bij Van Dal mannenmode kun je op ieder moment van de dag online winkelen. Bestellen is snel, veilig en gemakkelijk. Selecteer het gewenste artikel in de gewenste maat en plaats het met de oranje knop ‘In winkeltas’ in je winkeltas. Heb je alle artikelen die je wilt bestellen in je winkeltas geplaatst? Klik dan rechtsboven op je winkeltas en reken in vier eenvoudige stappen je bestelling af.

    Stap 1: Controleer de bestelling. Kies een verzendwijze en klik op ‘Bestelling afronden’.
    Stap 2: Log in met jouw Van Dal account of registreer als een nieuwe klant. Als je e-mailadres bij ons bekend is, kun je door middel van 'Wachtwoord vergeten' een nieuw wachtwoord aanvragen. Vul hiervoor je e-mailadres in.
    Stap 3: Selecteer een betaalmethode en klik op ‘Bestelling afronden’.
    Stap 4: Reken het artikel af en klik op ‘Bestelling bevestigen’.

    Je hebt nu een bestelling geplaatst. Na ontvangst van je bestelling krijg je van ons direct een bevestigingsmail. Wanneer je met je Van Dal account bent ingelogd op de website, kan je jouw bestelling altijd terugvinden via het tabblad ‘Mijn bestellingen’ onder ‘Mijn account’.

  • 2. Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?
    Jouw bestelnummer staat in de bevestigingsmail die je na je bestelling hebt ontvangen. Het bestelnummer staat ook in je persoonlijke account onder 'Mijn Bestellingen'.
  • 3. Kan ik een bestelling annuleren?
    Annuleren is alleen mogelijk als je bestelling nog niet is verzonden. Je kan je bestelling annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice via 013 206 00 89 of klantenservice@vdal.nl. Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 8:30 tot 17:00 uur.

    Als je bestelling al is verzonden, kunnen wij deze helaas niet meer annuleren. Wel kunt je, na ontvangst, gebruikmaken van het meegeleverde retourformulier. Wij zorgen er dan voor dat het betaalde bedrag binnen zeven werkdagen na ontvangst van je retourzending weer op je bankrekening staat.


Betaalmogelijkheden

  • 1. Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    In onze webshop kunt u betalen met diverse betaalmogelijkheden. U kunt kiezen uit:
    • iDeal (internetbankieren)
    • Mister Cash (België)
    • Creditcard (Visa, Mastercard)
    • Klarna (achteraf betalen)

    Lees hier meer over de verschillende betaalmogelijkheden.

  • 2. Is het veilig om mijn gegevens achter te laten en online te bestellen?
    Betalen bij Van Dal Mannenmode kan op de manier waarop het u het beste uitkomt. Door goede beveiliging hoeft u zich geen zorgen te maken om de privacy van uw gegevens. Doormiddel van een SSL certificaat waarborgen we u veiligheid, SSL zorgt voor de encrypty van onder andere creditcard gegevens en persoonsinformatie. Hiermee wordt diefstal van deze gegevens voorkomen en kunt u met een gerust hart afrekenen bij Van Dal Mannenmode.

Ruilen & Retourneren

  • 1. Kan ik een artikel ruilen?
    Nee, om je artikel te ruilen, retourneer je het artikel dat je hebt ontvangen. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling plaatsen in onze webwinkel. Het is niet mogelijk om via het retourformulier een vervangend artikel aan te vragen of om bestellingen te verrekenen in de webwinkel. Ook is het niet mogelijk om je artikelen in een filiaal van Van Dal mannenmode te retourneren of om te ruilen.

    Klik hier voor alle informatie omtrent ruilen & retourneren.

  • 2. Kan ik een artikel retourneren?
    Als consument heb je na ontvangst van je bestelling 30 dagen bedenktijd en recht tot herroeping. Vervolgens heb je na het kenbaar maken van je herroeping nog 14 dagen om het product terug te sturen.

    Wil je jouw artikel terugsturen? Vul dan het retourformulier in dat bij je bestelling zit. Plak het DHL verzendlabel over het label met je eigen adres en bied het pakket binnen 30 dagen na ontvangst (of binnen 14 dagen na herroeping) aan bij een DHL afhaalpunt.

    Klik hier voor alle informatie omtrent ruilen & retourneren.





  • 3. Hoeveel kost het om een artikel te retourneren?
    21-12-2021: Door de nieuwe corona maatregelen zijn de verzend- en retourkosten tijdelijk gratis! Retourneer volgens het stappenplan op deze pagina.

    Wij betalen een deel van de retourkosten waardoor je slechts 2,95 euro betaalt. Dit geldt wanneer je retourneert via DHL en volgens het stappenplan op deze pagina.

    Bij elke zending zit een retourformulier en verzendlabel om de bestelling retour te sturen.

    Klik hier voor alle informatie omtrent ruilen & retourneren.

  • 4. Hoe lang duurt het voordat mijn geld wordt teruggestort?
    Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief de verzendkosten binnen vijf werkdagen na ontbinding terug. Wij zorgen er dan voor dat het betaalde bedrag binnen zeven werkdagen na ontbinding van de overeenkomst weer op uw bankrekening staat. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht.

    Klik hier voor alle informatie omtrent ruilen & retourneren


Klantenkaart

Verzendinformatie

  • 1. Betaal ik verzendkosten over mijn bestelling?
    21-12-2021: Door de nieuwe corona maatregelen zijn de verzend- en retourkosten tijdelijk gratis!

    Wij betalen een deel van de verzendkosten voor jou, waardoor je slechts 2,95 euro aan verzendkosten per bestelling betaalt. Als je de bestelling in de winkel laat leveren is het gratis, maar maak je mogelijk andere kosten omdat je de bestelling zelf op dient te halen.
  • 2. In welke landen bezorgt Van Dal Mannenmode?
    Van Dal mannenmode levert in Nederland en België. Voor België gelden de zelfde verzendvoorwaarden als binnen Nederland
  • 3. Met welk vervoersbedrijf levert Van Dal Mannenmode?
    De bestellingen van Van Dal mannenmode worden bezorgd door DHL.
  • 4. Kan ik een online bestelling ook in de winkel ophalen?
    Nee, onze winkels zijn momenteel gesloten door Covid-19.
  • 5. Wat is de levertijd van mijn online bestelling?
    Thuisbezorgen 2-4 werkdagen
    Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen 2-4 werkdagen bij je thuis af te leveren met DHL.


  • 6. Wat gebeurt als ik mijn pakket niet aan kan nemen?
    Wanneer een DHL chauffeur een pakket niet bij jou kan afleveren biedt de chauffeur het pakket aan bij je buren. Als dit niet lukt krijg je van de chauffeur een bericht met een ‘niet thuis code’. Met deze code kan je op de website van DHL een keuze maken voor een tweede afleverpoging. Maak je geen keuze voor een tweede pakketbezorging, dan wordt je pakket de volgende werkdag opnieuw bij je aangeboden.

    Wanneer zowel de eerste als tweede afleverpoging geen succes opleveren, dan kun je met de ‘niet thuis code’ de zending afhalen bij het achtergelaten adres op het briefkaartje van de chauffeur. Dit is automatisch de dichtstbijzijnde DHL afhaallocatie. Hiervoor heb je drie weken de tijd; na die drie weken krijgen wij het pakket weer retour.

schrijf je direct in voor onze nieuwsbrief en ontvang de nieuwste acties

  • Snelle levering op werkdagen
  • Altijd 30 dagen bedenktijd
  • Prettig & veilig achteraf betalen