Klachtenafhandeling
Heeft u een klacht over Van Dal mannenmode? Neem dan alsjeblieft contact met ons op. Van Dal mannenmode doet er alles aan om een zo goed mogelijke service te bieden, u kunt zowel een klacht hebben over een product als over onze dienstverlening. Wij zoeken in overleg met u naar een passende oplossing voor u klacht.
U kunt u klacht kenbaar maken via ons
klachtenformulier, telefonisch of via e-mail. U ontvangt binnen 3 dagen een inhoudelijke reactie, u krijgt geen ontvangstbevestiging van uw klacht. Voor een spoedige afhandeling vragen wij om het klachtenformulier zo gedetailleerd mogelijk in te vullen. Voor klachten met betrekking tot het retourneren van artikelen kunt u ook onze Ruilen & Retourneren pagina raadplegen.
Algemene klachten T: 013 468 75 55 E: Info@vdal.nl
| Webshop bestellingen T: 013 206 00 89 E: Klantenservice@vdal.nl
|
Onafhankelijke klachtenbemiddelingBent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? U kunt zich ook wenden tot de onafhankelijke klachtenbemiddeling van Thuiswinkel.org via
De Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of tot het
Europese online geschillenplatform (ODR). Zij kunnen bemiddelen in het zoeken naar een passende oplossing voor je klacht.