• Altijd 30 dagen bedenktijd
  • Boven de €50,- gratis verzending
  • Gratis retourneren
Categorieën

Klachtenafhandeling


Heeft u een klacht over Van Dal mannenmode? Neem dan alsjeblieft contact met ons op. Van Dal mannenmode doet er alles aan om een zo goed mogelijke service te bieden, u kunt zowel een klacht hebben over een product als over onze dienstverlening. Wij zoeken in overleg met u naar een passende oplossing voor u klacht.

U kunt u klacht kenbaar maken via ons klachtenformulier, telefonisch of via e-mail. U ontvangt binnen 3 dagen een inhoudelijke reactie, u krijgt geen ontvangstbevestiging van uw klacht. Voor een spoedige afhandeling vragen wij om het klachtenformulier zo gedetailleerd mogelijk in te vullen. Voor klachten met betrekking tot het retourneren van artikelen kunt u ook onze Ruilen & Retourneren pagina raadplegen. 


Algemene klachten
T: 013 46 87 555
E: webshop@vdal.nl

Webshop bestellingen
T: 013 46 87 555
E: klantenservice@vdal.nl


Onafhankelijke klachtenbemiddeling
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? U kunt zich ook wenden tot de onafhankelijke klachtenbemiddeling van Thuiswinkel.org via De Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of tot het Europese online geschillenplatform (ODR). Zij kunnen bemiddelen in het zoeken naar een passende oplossing voor je klacht. 

Schrijf u direct in voor onze nieuwsbrief en ontvang de nieuwste acties

  • Boven de €50,- gratis verzending!
  • 30 dagen bedenktijd
  • Gratis retourneren