Winkeltas
Categorieën
Filters
Snelle levering op werkdagen Altijd 30 dagen bedenktijd Prettig & veilig achteraf betalen

Klachtenafhandeling


Heb je een klacht over Van Dal mannenmode? Neem dan contact met ons op. Van Dal mannenmode doet er alles aan om een zo goed mogelijke service te bieden. Je kan zowel een klacht hebben over een product als over onze dienstverlening. Wij zoeken in overleg met jou naar een passende oplossing voor je klacht.

Je kan je klacht kenbaar maken via ons klachtenformulier, telefonisch of via e-mail. Je ontvangt binnen drie werkdagen een inhoudelijke reactie; je krijgt geen ontvangstbevestiging van je klacht. Voor een spoedige afhandeling vragen wij om het klachtenformulier zo gedetailleerd mogelijk in te vullen. Voor klachten met betrekking tot het retourneren van artikelen kan je ook onze Ruilen & retourneren pagina raadplegen. 


Algemene klachten
T: 088 0103500
E: [email protected]

Webshop bestellingen
T: 088 0103500
E: [email protected]


Onafhankelijke klachtenbemiddeling

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Je kan je ook wenden tot de onafhankelijke klachtenbemiddeling van Thuiswinkel.org via De Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of tot het Europese online geschillenplatform (Online Dispute Resolution). Zij kunnen bemiddelen in het zoeken naar een passende oplossing voor je klacht.


Schrijf je direct in voor onze nieuwsbrief en ontvang de nieuwste acties

  • Snelle levering op werkdagen
  • Altijd 30 dagen bedenktijd
  • Prettig & veilig achteraf betalen