
Verzendinformatie
Bij Van Dal mannenmode bieden we verschillende verzendopties, zodat je bestelling veilig en snel bij je thuis of op een locatie naar keuze aankomt. Hieronder lees je alles over onze verzendmogelijkheden, levertijden en hoe je je bezorgmoment kunt aanpassen.
Verzendmogelijkheden
Wij verzenden bestellingen met DHL óf PostNL. In ons systeem wordt automatisch bepaald met welke vervoerder jouw bestelling verzonden gaat worden. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code waarmee je je pakket kunt volgen.
Verzendkosten
Voor thuisbezorging rekenen wij slechts €4,99 verzendkosten.
Levertijden
Wij streven ernaar om je bestelling binnen 8 dagen te verzenden. Tijdens drukke periodes, zoals de opruiming, kan de levertijd iets oplopen. Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code, zodat je precies weet wanneer jouw pakket arriveert.
Track & Trace
Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-code waarmee je via de website van
DHL of
PostNL je bestelling kunt volgen.
Afleveradres aanpassen (DHL servicePoint of ander adres)
Wil je je bestelling laten bezorgen bij een DHL of PostNL ServicePoint? Dit kan pas nadat je bestelling is verzonden. Je kunt het bezorgmoment en de locatie eenvoudig aanpassen via de Track & Trace-link in je verzendbevestiging.
Let op: - Het is niet mogelijk om tijdens het bestellen zelf een ServicePoint als afleveradres in te vullen. Dit kan pas na verzending via de Track & Trace-opties.
- Levering bij een bedrijf dat niet op jouw naam staat (zoals een winkel, tandartspraktijk of onze eigen winkels) kan tot vertragingen leiden en wordt afgeraden.
- Wil je een nieuw bezorgmoment of een andere locatie instellen? Dit kan eenvoudig via DHL of PostNL zodra je je Track & Trace-link hebt ontvangen.
Bezorging aanpassen
Zodra je bestelling is verzonden, biedt zowel DHL als PostNL meerdere opties om je bezorging aan te passen:
DHL
DHL ServicePoint (volgende werkdag)
Ben je niet thuis op het bezorgmoment en wil je niet dat je bestelling bij de buren wordt afgeleverd? Kies dan in Track & Trace bij ‘Iets anders afspreken?’ voor een DHL ServicePoint. DHL toont automatisch de beschikbare afhaalpunten in jouw omgeving. Zodra je pakket is aangekomen, ontvang je een e-mail en kun je het ophalen wanneer het jou uitkomt.
DHL Pakketautomaat (volgende werkdag)
Wil je je bestelling ophalen op een moment dat jou het beste uitkomt? Laat het dan bezorgen bij een DHL Pakketautomaat. Deze automaten zijn 24 uur per dag toegankelijk. Zodra je bestelling is afgeleverd, ontvang je per e-mail of sms een unieke afhaalcode. Hiermee kun je jouw pakket snel en zonder wachtrijen ophalen.
DHL – Rondom je huis (zelfde moment)
Wil je dat DHL je pakket op een veilige plek rondom je huis achterlaat, zoals in de schuur, achter de poort of onder de carport? Dit kun je zelf instellen via Track & Trace. Let op: DHL en Van Dal mannenmode zijn niet verantwoordelijk voor pakketten die kwijtraken bij gebruik van deze optie.
Thuis laten bezorgen op een ander moment
Ben je binnen het aangegeven tijdvak niet beschikbaar, maar wil je de bestelling alsnog thuis laten bezorgen? Pas het bezorgmoment dan eenvoudig aan via Track & Trace en kies een tijdvak dat beter uitkomt.
Bij de buren afleveren (zelfde moment)
Heb je goed contact met je buren en wil je de aangegeven bezorgtijd behouden? Geef via Track & Trace het huisnummer van je buren door. Zo blijft de bezorgtijd gelijk en kun je je bestelling later eenvoudig bij hen ophalen.
PostNL
PostNL-ophaalpunt (volgende werkdag)
Niet thuis op het bezorgmoment? Kies via Track & Trace voor een PostNL-ophaalpunt in de buurt. Zodra je bestelling klaar ligt, ontvang je een bericht en kun je het ophalen op een moment dat jou uitkomt.
PostNL Pakketautomaat (volgende werkdag)
Wil je je pakket ophalen wanneer het jou uitkomt? Laat het dan bezorgen bij een PostNL Pakketautomaat. Deze automaten zijn 24 uur per dag toegankelijk. Zodra je bestelling is bezorgd, ontvang je een afhaalcode om het eenvoudig uit de automaat te halen.
PostNL – Rondom je huis (zelfde moment)
Ben je niet thuis? Geef via Track & Trace aan dat PostNL je pakket op een veilige plek mag achterlaten, zoals in de schuur, achter de poort of onder de carport. Let op: bij deze optie ben je zelf verantwoordelijk voor het pakket. PostNL en Van Dal mannenmode bieden geen vergoeding bij verlies of diefstal.
Thuis laten bezorgen op een ander moment
Niet beschikbaar binnen het aangegeven tijdvak? Pas je bezorgmoment eenvoudig aan via Track & Trace en kies een moment dat beter uitkomt.
Bij de buren afleveren (zelfde moment)
Wil je dat je pakket bij de buren wordt afgeleverd? Geef hun huisnummer door via Track & Trace. Zo blijft de bezorgtijd gelijk en kun je je bestelling later eenvoudig ophalen.
Retourneren & ruilen
Ben je niet tevreden met je bestelling? Lees op onze
Ruilen & Retourneren pagina hoe je jouw artikel kunt terugsturen of ruilen.
Verkeerde levering
Wij behandelen iedere bestelling met de grootst mogelijke zorgvuldigheid, maar het kan desondanks gebeuren dat een bestelling per ongeluk onjuist of onvolledig geleverd wordt. Neem in dit geval direct contact met ons op via ons
contactformulier of onze klantenservice.