
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over onze winkels, bestellingen of ons loyaliteitsprogramma Van Dal Goud? In onze veelgestelde vragen vind je snel en eenvoudig antwoorden op alles wat je wilt weten. Van openingstijden en retourvoorwaarden tot jouw account, onze service en koopzondagen: wij maken het je graag gemakkelijk. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact op met
onze klantenservice, waar we je persoonlijk verder helpen.
Van Dal Goud
- 1. Hoe werkt Van Dal Goud?
Bij Van Dal waarderen we onze ingeschreven klanten enorm en dat laten we graag zien op de momenten die er echt toe doen. Blijf gewoon winkelen zoals je altijd doet en laat je verrassen door de onverwachte attenties. Wij zorgen dat je even stilstaat bij dat Gouden Moment.
- 2. Wat verandert er?
Het traditionele puntensparen is vervangen door een beloningssysteem dat draait om jouw loyaliteit: Van Dal Goud. Hoe langer je klant bent en hoe vaker je bij ons winkelt, des te meer bijzondere en verrassende Gouden Momenten je zult beleven. Jouw trouw aan Van Dal wordt zo op een makkelijkere manier beloond.
- 3. Wat is de reden dat het oude spaarprogramma is gestopt?
Het oude spaarprogramma was een mooie manier om onze klanten te belonen, maar helaas bracht het op technisch gebied veel uitdagingen met zich mee. Dit leidde er vaak toe dat we enthousiaste klanten in onze winkels moesten teleurstellen. Dat is natuurlijk het laatste wat we willen. We hebben daarom besloten om een stap vooruit te zetten met Van Dal Goud. Hiermee kunnen we iedere klant nog beter en op de juiste momenten verrassen!
- 4. Wat zijn de voordelen van Van Dal Goud?
Bij Van Dal Goud geniet je diverse voordelen:
- Altijd 10% korting in al onze winkels en webwinkel vanaf je eerste aankoop.
- Altijd als eerst onze nieuwe folder in je (digitale) brievenbus.
- Altijd als eerst op de hoogte van speciale acties, de nieuwe collectie en het online magazine.
- Altijd inzage in je gegevens en bestellingen.
- Een speciaal cadeau rondom je verjaardag.
- Je kunt producten in jouw verlanglijst plaatsen.
- 5. Hoe word ik lid van Van Dal Goud?
Iedereen die klant bij Van Dal mannenmode is, profiteert automatisch van Van Dal Goud.
Klik bovenaan deze pagina op ‘Account’ en vervolgens op ‘Registreren’. Ben je een mobiele gebruiker? Tik dan op ‘Menu’ linksboven en vervolgens op ‘Registreren’. In beide gevallen word je automatisch doorgeleid naar de registratiepagina als Van Dal klant. Hier kan je jezelf eenvoudig als klant registreren. Als je in de winkel bent ingeschreven, hoef je geen lidmaatschap aan te vragen. Je kunt dan inloggen met je opgegeven e-mailadres en wachtwoord.
- 6. Wat zijn Gouden Momenten?
Gouden Momenten zijn momenten die er écht toe doen: jouw verjaardag, de start van het nieuwe seizoen of een bijzonder bezoek. Die momenten belonen we met onverwachtse attenties. Zo krijg je bij iedere aankoop 10% korting, een cadeau rondom je verjaardag en staat de koffie altijd voor je klaar in de winkel. Daarnaast kun je genieten van Gouden Momenten met speciale (en persoonlijke) acties, een cadeau dat voor je klaarligt in de winkel of iets anders leuks.
- 7. Hoe word ik op de hoogte gesteld van speciale acties en momenten?
Staat er een speciale actie op de planning of krijg jij een bijzonder cadeau? Dan word jij via e-mail of een (digitale) folder op de hoogte gesteld. Hiervoor dien je ingeschreven te zijn voor onze nieuwsbrief.
- 8. Wat houdt de verjaardagsvoucher in?
Tien dagen vóór je verjaardag ontvang je als ingeschreven klant een voucher. De voucher is vanaf ontvangst 21 dagen geldig in onze winkel of webwinkel. Om de voucher in de webwinkel te verzilveren, dien je ingelogd te zijn met jouw account. Om de voucher in de winkel te verzilveren, laat je jouw digitale voucher aan de modeadviseur in de winkel zien. Lees
hier alle actievoorwaarden.
- 9. Ik heb al een Van Dal Account. Kan ik daar ook mee inloggen bij de Van Dal Goud?
Alle bestaande webwinkelaccounts hebben automatisch een Van Dal Goud-lidmaatschap.
- 10. Kan ik met mijn lidmaatschap in de webwinkel inloggen?
Ja, je lidmaatschap is ook meteen je account voor de webwinkel waar je jouw bestellingen en gegevens kan terugzien. Gebruik hiervoor het bij ons bekende e-mailadres.
- 11. Hoe kan ik mijn Van Dal Goud-lidmaatschap verwijderen?
Het is mogelijk om je lidmaatschap op te zeggen. Neem hiervoor
contact met ons op via de klantenservice. Hierna vervallen alle voordelen van jouw lidmaatschap.
- 12. Wat gebeurt er met mijn huidige spaarpunten?
Alle gespaarde spaarpunten vervallen. Deze zijn niet meer in te wisselen tegen cadeaus of korting.
- 13. Wat zijn de voorwaarden voor het meedoen aan Van Dal Goud?
Om lid te worden van Van Dal Goud dienen alle gegevens volledig en correct ingevuld te worden. De volgende gegevens zijn vereist: naam, adresgegevens, geboortedatum, e-mailadres en telefoonnummer. Bekijk
hier alle voorwaarden.
Bestelinformatie
- 1. Ik wil voor het eerst online bestellen, hoe werkt dit?
Heb je nog nooit online besteld? Raadpleeg dan onze
bestelinformatiepagina en volg de vier stappen.
Je kan tevens een afspraak maken met onze
klantenservice. Onze modeadviseurs zullen je door het hele bestelproces leiden en je voorzien van passend en eerlijk modeadvies.
- 2. Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?
Jouw bestelnummer staat in de bevestigingsmail die je na je bestelling hebt ontvangen. Het bestelnummer staat ook in je persoonlijke account onder 'Mijn Bestellingen'.
- 3. Kan ik een bestelling annuleren?
Annuleren is alleen mogelijk als je bestelling nog niet is verzonden. Je kan je bestelling annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice.
Als je bestelling al is verzonden, kunnen wij deze helaas niet meer annuleren. Wel kun je, na ontvangst, gebruikmaken van het meegeleverde retourformulier.
- 4. Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen?
Nadat je online hebt besteld en betaald, ontvang je per e-mail een bevestiging van je bestelling en betaling.
- 5. Ik wil mijn winkeltas leegmaken, hoe doe ik dat?
Je kunt je winkeltas eenvoudig leegmaken door naar het
winkeltas-icoon rechtsboven op de pagina te gaan. Hier zie je een overzicht van je producten. Wil je het aantal van een product aanpassen? Gebruik de knop bij 'Aantal'. Wil je een product helemaal verwijderen? Klik dan op het kruisje rechts naast de prijs. Om je hele winkeltas leeg te maken, verwijder je alle producten één voor één.
Betaalmogelijkheden
- 1. Welke online betaalmogelijkheden zijn er?
In onze webwinkel kun je betalen met diverse betaalmogelijkheden. Je kunt kiezen uit:
- iDeal (internetbankieren)
- Bancontact (België)
- Creditcard (Visa, Mastercard)
- Klarna (achteraf betalen)
Lees
hier meer over de verschillende betaalmogelijkheden.
- 2. Is het veilig om mijn gegevens achter te laten en online te bestellen?
Ja, dat is veilig. Betalen bij Van Dal mannenmode kan op de manier waarop het jou het best uitkomt. Door uitstekende beveiliging hoef je je geen zorgen te maken om de privacy van jouw gegevens.
Een SSL-certificaat waarborgt jouw veiligheid, omdat het onder andere creditcardgegevens en persoonsinformatie versleutelt. Hiermee wordt diefstal van deze gegevens voorkomen en kun je met een gerust hart afrekenen bij Van Dal mannenmode.
Ruilen & retourneren
- 1. Wat moet ik doen als ik geen retouretiket of retourformulier meer heb?
Als je het retouretiket en/of retourformulier niet meer hebt, kan je hierover contact opnemen met onze klantenservice. Houd hierbij je bestelnummer bij de hand.
Onze klantenservice medewerkers kunnen je het retouretiket of retourformulier alsnog per e-mail opsturen.
- 2. Kan ik een artikel retourneren in de winkel?
Ja, je kan de online bestelling ook retourneren in de winkel. De terugbetaling wordt op dezelfde manier verwerkt als de oorspronkelijke betaling. In de winkel betaal je overigens geen retourkosten, wel zo voordelig!
- 3. Kan ik een artikel ruilen?
Nee, om je artikel te ruilen retourneer je het artikel dat je hebt ontvangen. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling plaatsen in onze webwinkel. Het is niet mogelijk om via het retourformulier een vervangend artikel aan te vragen of om bestellingen te verrekenen in de webwinkel.
- 4. Kan ik een artikel retourneren?
Ja. Als consument heb je na ontvangst van je bestelling 30 dagen bedenktijd en recht tot herroeping. Vervolgens heb je na het kenbaar maken van je herroeping nog 14 dagen om het product te retourneren.
Wil je jouw artikel retourneren? Vul dan het retourformulier in dat bij je bestelling zit. Plak het DHL-verzendlabel over het label met je eigen adres en bied het pakket binnen 30 dagen na ontvangst (of binnen 14 dagen na herroeping) aan bij een DHL ServicePoint.
Klik
hier voor alle informatie omtrent ruilen en retourneren.
- 5. Hoeveel kost het om een artikel te retourneren?
Wij betalen een deel van de retourkosten waardoor je 4,99 euro betaalt. Dit geldt wanneer je retourneert via DHL en volgens het stappenplan op deze pagina. In de winkel betaal je overigens geen retourkosten, wel zo voordelig!
Bij elke zending zit een retourformulier en verzendlabel om de bestelling retour te sturen.
- 6. Hoe lang duurt het voordat mijn geld wordt teruggestort?
Wij zorgen er dan voor dat het betaalde bedrag binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst weer op je bankrekening staat. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht.